woensdag 31 augustus 2016

Donderdag 11 augustus - De laatste hele dag in San Francisco


De avond ervoor had Mark's collega Brenda's French soul food aangeraden voor het ontbijt, het ligt midden in de Tenderloin dus ik zag het niet zitten om te lopen en wilde een lyft nemen. Echter wilde Mark dit niet dus gingen we toch lopen. Uiteindelijk viel het gelukkig wel mee, maar helemaal op mijn gemak voelde ik mij toch niet. Eenmaal binnen werden we snel geholpen en koos ik voor Beignet flight, een proeverij van de vier soorten beignets die ze serveren. Een traditionele, een met chocolade en twee met kaneel (de originele vierde had rivierkreeft erin :-( Bah.) Het smaakte erg goed maar het was wel machtig! 

Na het ontbijt liepen we samen verder naar Market Street. Wederom door de Tenderloin. Echt jammer dat zo'n leuke stad zo veel "last" heeft van drugs en daklozen. Je vraagt je echt af hoe al deze mensen op straat zijn beland! Er zullen ook veel mensen zijn die veel pech hebben gehad.. 

Aangekomen bij Market street namen we afscheid en ging ik Ross dress for less in. Een winkel waar ze designerspullen voor een lagere prijs verkopen. Ze hadden ook veel kleding hangen maar ik ben uiteindelijk weggegaan met veel nieuw ondergoed haha. Volgende stop was Old navy, een favoriet van mij. Ook daar heb ik goed kunnen slagen :-). Na deze winkels besloot ik het Westfield shopping center in te gaan. Het is echt enorm groot en heel erg mooi! Als ik dit had geweten had ik niet al mijn geld in de Target uitgegeven ;-). In de foodcourt van de mall at ik een van de lekkerste maaltijden tot nu toe, veganistisch bij Loving Hut cuisine. <3 Verder bezocht ik de Bath and body works in de mall, die winkel is echt de hemel op aarde! Jammer dat mijn koffer al bijna vol zat! Vooral de nieuwe herfstgeur golden pear & brown sugar rook hemels, daar kocht ik dan ook een body cream van in travel formaat. 

Het liep alweer bijna op vijf aan dus liep ik terug naar ons hotel, onderweg nog bij de Victoria Secret stoppend. Daar kocht ik een pyjama en besloot toen dat ik niets meer mocht kopen hierna ;-). 

Avondeten deden we bij Tacolicious aan Stockton street. Zoals de naam al zegt serveren ze hier taco's. Het was wel lekker maar niet uitermate speciaal.

Na het eten moesten we opschieten en een lyft nemen naar de AMC Metreon bioscoop. We gingen naar Suicide Squad in de IMAX. Wat een gave film is dat zeg! Ook de soundtrack is geweldig. Echt een aanrader! Na de film gingen we terug naar het hotel en pakten alvast onze koffers in, helaas zat ons avontuur in San Francisco er alweer bijna op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten