zondag 28 augustus 2016

Maandag 8 augustus - Mark werken, Brigitte winkelen

De dag begon goed met een decadent ontbijtje bij Dottie's true blue café. Brigitte koos voor een van de specials, french toast. Al weet ze niet meer precies wat voor French toast het was, wel dat het zulke dikken plakken waren dat maar 2/3de op ging ;-).

Na het ontbijt liepen we samen naar het Amerikaanse kantoor van Adyen, waar Mark de komende dagen zou doorbrengen. De komende teksten zullen in de ik-vorm (Brigitte) geschreven worden. Nadat ik afscheid genomen had van Mark probeerde ik buiten een lyft  te bestellen, echter kreeg ik maar geen internet verbinding (had mijn NLse simkaart weer in mijn telefoon gestoken en een bundel gekocht). Een half uur later kon ik eindelijk een lyft bestellen en werd afgezet bij de Target. Vier uur later en na 1/3de van mijn (shop)budget te hebben uitgegeven (oops) stond ik weer buiten. De buit bestond o.a. uit kleding, eten en cosmetica ;-P

Hierna besloot ik naar de Victoria's Secret bij Union Square te gaan om wat bh's en ondergoed te kopen. Als een roofvogel die haar prooi spotte kwam er meteen een verkoopster op me af. Elke zin werd afgesloten met "doll" of "love". Zelf rustig rondkijken kwam er niet echt van. Uiteindelijk ben ik wel uitermate goed geslaagd en was het alweer tijd voor het avondeten. 

We aten bij Delarosa, geliefd door hun pizza in Romeinse stijl, kleinere (a.k.a. Europese) porties, Italiaanse en Californische wijnen en lekkere cocktails. Er zijn maar enkele tafels voor kleine groepjes, de rest van de gasten zitten aan grote tafels. Ze noemen dit ook wel communal-style dining. We namen allebei van cannelloni met champignons, boerenkool, crème, parmasaanse kaas en tomaat, het smaakte ons erg goed. 

Na het eten bezochten we de twee verdiepingen grote Disney store en namen een Pinkberry frozen yoghurt als toetje, yum!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten